Hej..
Hade tänkt koppla in bredband i huset,mailade våran byabredbands förening och det var som inga problem,bara inte under semestern eller när det är tjäle i marken.
Man skulle stå för grävningen på sin egentomt själv så jag grävde ner ett rör så det var klart och när jag då mailar
och säger att nu är det klart här att bara att börja så får jag till svar att dom ska kolla upp möjligheterna om jag s´kan koppla in till mitt hus.
Nu efter mycke om och men så får jag till svar att det ligger en fiber som är utnyttjad till max.
Kan det verkligen vara så att en kabel är utnyttjad till max? det är ingen stor by jag bor i, isåfall måste det vara kasst av den ansvarige att lägga ner för dålig kabel..