hej!
Vad är mest prisvärt hitintills? Jag har hittat masterboard för 450 kr per skiva för 8mm.
Går det att skruva masterboarden direkt på reglarna eller behövs ett lager gips under? Behövs 300 cc även om man har ett lager gips under? Kan man använda den tunnaste, 6mm masterboarden??
mvh och tacksam för svar fialotta
 
Allt du behöver veta om monteringen av masterboard finns annars på deras hemsida, och i ett antal trådar här på forumet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.