Atom skrev:
Undrar vilka svar hade Ts fått om han skulle säga "diamanter".
Pics or it didn't... :)
 
  • Gilla
gockemannen
  • Laddar…
Absolut inte diamanter men ändå inte mil ifrån =) har varit upptagen med ett stort företagsprojekt så har inte hunnit läsa på juristens svar än.
 
Korvgubbe
En säck med kol alltså?
 
  • Gilla
danielandersson och 4 till
  • Laddar…
BigR
Spela roll vad juristen säger. Teaser.
 
Förstår någon hur ett stort företagsprojekt kan vara viktigare än att bara läsa ett mail?
Tar ju inte längre tid än att torka sig i röven och det gör man ju av ren reflex.
 
  • Gilla
Atom och 1 till
  • Laddar…
D09
raveper skrev:
Förstår någon hur ett stort företagsprojekt kan vara viktigare än att bara läsa ett mail?
Tar ju inte längre tid än att torka sig i röven och det gör man ju av ren reflex.
Läser mail gör man ju när man torkar sig i röven =P
 
Åh, jobbigt att ha förstoppning och inte kunna läsa mail!
 
  • Gilla
Atom och 1 till
  • Laddar…
Trollet tröttnade på tystnaden i tråden, tog ton men talade i tomme så trådföljarna börja tandagnissla.
Föga förvånande för förståndiga följare!
Eller hur :)

Tid finns att skriva dravel på byggahus.se, men inte att läsa brev från sin jurist.
Yeah right! Finns det nån enda som inte tror att trollet är ett troll vid detta laget?
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
"Inte hunnit läsa..."
Och där har vi beviset på trolleri!
 
Trollspekulationer är ganska otrevligt, okonstruktivt och tjatigt i diskussioner tycker jag. Vad vinner man på att ropa troll till höger och vänster?
En välvillig tolkning av inte hunnit läsa skulle kunna vara att juristen skrivit lite utförligt och avancerat, med rättfallsexempel och sånt istället för ett simpelt "ditt" eller "förra ägarens", och att man därför måste sätta sig in i texten för att förstå.
 
  • Gilla
dicliff och 4 till
  • Laddar…
BigR
klonk skrev:
Trollspekulationer är ganska otrevligt, okonstruktivt och tjatigt i diskussioner tycker jag. Vad vinner man på att ropa troll till höger och vänster?
En välvillig tolkning av inte hunnit läsa skulle kunna vara att juristen skrivit lite utförligt och avancerat, med rättfallsexempel och sånt istället för ett simpelt "ditt" eller "förra ägarens", och att man därför måste sätta sig in i texten för att förstå.

Det har knappast någon betydelse om ha hittat 10 kilo guld eller en gammal vinflaska. Juridiken ändras inte om TS slutar mumla. *unsubscribe*
 
klonk skrev:
Trollspekulationer är ganska otrevligt, okonstruktivt och tjatigt i diskussioner tycker jag.
Det tycker jag också, men det finns nåt som är ännu mer otrevligt, okonstruktivt och tjatigt......
 
thomasx skrev:
...
Yeah right! Finns det nån enda som inte tror att trollet är ett troll vid detta laget?
Ja, jag tycker det mest liknar ett wannabe-troll.
För lite input helt enkelt.

Vi andra får ju bygga historien själva :(
 
KnockOnWood skrev:
Vi andra får ju bygga historien själva :(
Det gör vi ju rätt bra!
 
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Just läsa mail brukar ju kunna ta sjukt lång tid, speciellt som man ofta får dom till telefon eller surfplatta nu för tiden..
:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.