Väntar också med spänning. En gång när jag arbetade på en firma som reparerade mobiltelefoner 1999 så murades det in en gammal mobil från tidigt 90tal i ett hål i väggen i källaren med en lapp med datum "att här låg en gång en firma som och så här såg telefonerna ut då..." Alltid undrat om den är kvar.

Under tiden vi väntar på vad det var för någonting som hittades kan ju folk få gissa vad min granne tydligen tappade bort för en månad sen utan att meddela sina grannar om..

Sin gröna mamba.

M
Sin korvkiosk?

B
Gissar brett och säger sitt exotiska djur...

Sin vilt skenande spikpistol?

• Gilla
ichigo och 1 till
  • Laddar…
Korvgubbe
Extranyckeln till grannens hus?

Sin samling med landminor?

Dildo

• Gilla
ichigo
  • Laddar…
Sitt lösenord till byggahus?

I
Andy78 skrev:
Väntar också med spänning. En gång när jag arbetade på en firma som reparerade mobiltelefoner 1999 så murades det in en gammal mobil från tidigt 90tal i ett hål i väggen i källaren med en lapp med datum "att här låg en gång en firma som och så här såg telefonerna ut då..." Alltid undrat om den är kvar.
Har du inte nr, så du kan ringa och kolla? Var det en tidig Ericsson, den som kallades tegelstenen?

Hade inte Ericsson hundbenet?

ion skrev:
Har du inte nr, så du kan ringa och kolla? Var det en tidig Ericsson, den som kallades tegelstenen?
Den var ju inte så tidig, det var ju en GSM ;) Och Tegelstenen orginal var ju Nokias Mobira Cityman, den var ju verkligen precis som en tegelsten, med knappar ;)

Sina grannar?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.