dd88 dd88 skrev:
Nej det är från deras hemsida. Men följer dom på instagram då dom lägger upp väldigt intressanta inlägg om byggnadsvård och traditionellt husbygge.
Ok, för mig är det dock ointressant om det är traditionellt eller modernt bygge. Jag är intresserad av att använda naturliga material som sten och trä av hälso, miljö och estetiska skäl. Plast och lim har återkommande visat sig ha problem.
 
G Grevlingen skrev:
Lång resa… vilken del av landet utgår du ifrån? Treriksröset eller Smygehuk?
Göteborg. Bra plats att utgå ifrån, tycker jag. ;-)
 
Johan Arkitekten Engström Johan Arkitekten Engström skrev:
Göteborg. Bra plats att utgå ifrån, tycker jag. ;-)
Aprop, innerstad.se är min hemsida.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.