7 787 läst ·
18 svar
8k läst
18 svar
hitta de här under min krypgrund!!
trybran: dom ligger relativt nära inspektionsluckorna.
både mikael och tryban: jag har redan grävt under min grund,,, fyyanemej då! man ska nog inte ha klaustrofobi...
men jag kom in och under iallafall. krockade med nosen i kattliken, :eek: jag skall ändå rensa i min grund, och för att slippa ta i katterna kommer jag använda mig av en kratta, och på så vis kratta ut liken o annat skräp som ligger där under. risken e ju att katterna går sönder i tusen bitar,,, så souveni på väggen lär det inte bli. 
både mikael och tryban: jag har redan grävt under min grund,,, fyyanemej då! man ska nog inte ha klaustrofobi...
Allvarligt talat, det finns dom som betalar for sadana fynd, lagg ut en annons pa eBay eller Blocket och salj dom for 50kr stycket. Du ska nog se att manga nappar! Jag kanner en del konstnarer som jobbat med mumifierade djurrester. Lycka till!
risken att de går sönder är nog inte så stor egentligen....vi hittade ju ett par på vårt loft och de var så hårda att jag knappt fick hötjugans spetsar igenom dem för att kunna lyfta ut dem. det är ju torrt skinn och det är rätt hållbart!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden