Jag har Recovent 550 motströms värmeväxtare med entalpi membran (alltså utan dränage). Jag har aggegatet monterat på kallvind. Där är även merpart av mina kanaler förlagda, isolerade med 25 mm cellgummi. Jag har ingen eftervärmare, då instaööatören menade att det inte var behövligt i och med den goda verkningsgraden. Jag har upplevt en del problem och det vore bra att kunna byta erfarenheter med andra som har samma installation. Enligt min installatör finns det ca 500 installationer av denna typ. Så...jag efterlyser forum kompisar som sitter med samma installation. Det måste ju finnas ganskamånga.