Det finns ingen möjlighet för TS att begära ersättning för brister som en hiss som inte fungerar. Detta behandlades redan i inlägg 7 i denna tråd. Vägen framåt är att få styrelsen att agera eller att begära utbyte av styrelsen vid kommande årsstämma.

Redigerat:
  • Gilla
olof63 och 1 till
  • Laddar…
Hej, inte aktuellt med någon ersättning här däremot gynnar det ju hela föreningen om huset fungerar som det skall - någonting är skumt här, uppenbarligen har hissfirman talat med någon i styrelsen för de vill inte säga någonting alls. Kanske hela byggnaden är på väg att sjunka ned i underjorden ? :-)

• Haha
returen
  • Laddar…
Slutade med att ordf somgömt sig skrev på till sist men någon dålig ursäkt. Värdelös förening faktiskt, tar man ett SO uppdrag bör det ju vara för att man vill hjälpa till. inte annars. Historia nu men viktigt att kolla upp och kommer göra det vid nästa bef köp, hade aldeig en tanke på att det skulle kunna vara problem.

• Gilla
Bästerortarn
  • Laddar…
Unikt namn
Själv är bäste dräng.
Så du borde tagit positionen själv, och så kunde du själv omedelbart fixat alla saker du själv inte brinner för.

Faktiskt, inte aktuellt nu men jag har andra uppdrag och där såsar jag inte, så visst men jag antar att jag börjar bli gammal och gubbig :-)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.