Ja kom igång lite sent och tiden som fanns åts upp av andra problem som dök upp så tiden räckte inte till att lägga trallen på altanen och nu har virket svällt såpass att det känns dumt att fortsätta lägga iår springorna kommer bli gigantiska när det torkar. Så nu undrar jag om det funkar att lägga in trallvirket i boden och slå runt ett gäng med spännband för att det ska hålla formen sen fortsätta till våren?