Jag har idag försökt att med hettvätt försöka få bort "skiten" på min vita tegelfasad, men inte ens det hjälpte. Måste jag använda några kemikalier, iså fall vilka. Det är på vissa ställen svart och det har vuxit ett vildvin där med sina sugfötter som inte heller ville släppa. Någon som vet vad jag ska göra?