K
Mitt Heru S aggregat har fungerat felfritt i snart två år. Men idag så känns det kallt från ventilerna och vid kontroll med fjärrkontrollen så visas det att tilluften endast går med 300 rpm och tilluften är 4 grader. 0 grader ute. Frånluft ages till 1200 rpm. Vilket är normalt.

Slog på eftervärmaren för att se om det blir någon skillnad..

Edit: var uppe på vinden och drog ur kontakten. Nu visar den samma hastighet igen. Verkningsgraden är dock jättedålig...

Vad kan vara fel?
 
Redigerat:
J
Fungerar det nu , så , troligtvis hade den fått hicka i bland rycker man stickproppen sen funkar det , kolla upp så det inte händer igen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.