hej,
fick hem det nya försäkringsbrevet(trygghansa) som kom med fakturan - som jag betalar halvårsvis. Rubrik "förändringar på din hemförsäkring" ....
Läs det som står i mitten : "Vi inför samma regler för sjukvård...." Jag har läst stycket 4 gånger och fattar noll, känner mig helt korkat och förbannad att man skall skriva så jäkla knepigt. Vad står det egentligen? Syr de fast huvudet på mig när det går av eller inte?