Hej,

Jag och min sambo är intresserade av att bygga i harvestad och tänkte höra lite vad det har kostat för er andra som bygger där just nu, exkl. tomt. Det vi är mest intresserade av är väl hur mycket över budget det blev iom. markarbete. Alla siffror är även av intresse!
 
Fyllnadsmaterial blev på knappt 50000 även om vi hade bra förutsättningar. Totalt än så länge ligger allt utom tomt på ca 3,3. Vi bygger ett omgjort Myresjöhus smart 150 där vi valt bort stora delar av materialet men inte arbetet.
 
Hej alla,
Nu har ju många flyttat in, trivs ni bra i området? Har ni några bra tips och saker man ska tänka på under byggprocessen? Vårt hus kommer i sommar någon gång :)

Hälsningar Ida
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.