Hej,
Jag och min sambo är intresserade av att bygga i harvestad och tänkte höra lite vad det har kostat för er andra som bygger där just nu, exkl. tomt. Det vi är mest intresserade av är väl hur mycket över budget det blev iom. markarbete. Alla siffror är även av intresse!