51 326 läst ·
20 svar
51k läst
20 svar
Hårdvaxolja eller lack för trappa?
Jag hårdvaxoljade askparkett för några år sedan, blev väldigt halt. Jag skulle rekommendera Bona naturale om man vill ha halkfria golv - dyrt, men träkänslan bevaras och det går dessutom att punktreparera. Eller ett ultramatt lack.
Klicka här för att svara

