R Raballder #1 Medlem · 2 inlägg 22 okt 2024 11:12 Raballder Medlem 2 inlägg 22 okt 2024 11:12 #1 Jag har fått offert från Täta Tak för installation av solceller och smart batteri. Batteriet är från Samvolt men jag hittar inga omdömen om dem. Är det någon som har erfarenhet av dessa batterier? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #solceller #solcellsbatteri
Jag har fått offert från Täta Tak för installation av solceller och smart batteri. Batteriet är från Samvolt men jag hittar inga omdömen om dem. Är det någon som har erfarenhet av dessa batterier? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
K knightjocke #2 Medlem · 789 inlägg 22 okt 2024 15:01 knightjocke Medlem 789 inlägg 22 okt 2024 15:01 #2 Jag har inte hört talas om dem. Skulle satsa på något mer känt
R Raballder #3 Medlem · 2 inlägg 24 okt 2024 21:04 Raballder Medlem 2 inlägg 24 okt 2024 21:04 #3 K knightjocke skrev: Jag har inte hört talas om dem. Skulle satsa på något mer känt Tack. De verkar vara nya på marknaden så därför det inte finns några omdömen. Så kanske lutar åt att hitta något annat.
K knightjocke skrev: Jag har inte hört talas om dem. Skulle satsa på något mer känt Tack. De verkar vara nya på marknaden så därför det inte finns några omdömen. Så kanske lutar åt att hitta något annat.