6 306 läst ·
56 svar
6k läst
56 svar
Har knappt varmvatten eller värme!?
Skvalpar det i elementen eller hörs som rinnade vatten vid vredet så har du luft i dom
Hörs det ingenting och elementen blir varma , så vänta med att göra något , du måste få varmt
först , håll koll på forumet så kommer besked hur man gör
Hörs det ingenting och elementen blir varma , så vänta med att göra något , du måste få varmt
först , håll koll på forumet så kommer besked hur man gör
Värmesystemet luftar du på respektive radiator. Varmvattenberedaren luftas via en nippel upptill i framkant på tanken. Ta bort frontplåten så hittar du den lite gömd i isoleringen.
Se nummer 3 på sidan 27 i manualen.
Se nummer 3 på sidan 27 i manualen.
Det här är inte ETT fel du har, som hjälps av någon enstaka åtgärd. Det ena har lett till det andra och du MÅSTE göra flera saker, i rätt ordning. Annars kommer det inte fungera ändå.
Det är många här som skrivit hur du skall göra.
Och bli inte stressad, det finns duktiga kamrater här hela kvällen du kan fråga om råd allt efterhand.
Det här fixar du med hjälp härifrån
Det är många här som skrivit hur du skall göra.
Och bli inte stressad, det finns duktiga kamrater här hela kvällen du kan fråga om råd allt efterhand.
Det här fixar du med hjälp härifrån
Tack snällaS Snål-Jocke skrev:Det här är inte ETT fel du har, som hjälps av någon enstaka åtgärd. Det ena har lett till det andra och du MÅSTE göra flera saker, i rätt ordning. Annars kommer det inte fungera ändå.
Det är många här som skrivit hur du skall göra.
Och bli inte stressad, det finns duktiga kamrater här hela kvällen du kan fråga om råd allt efterhand.
Det här fixar du med hjälp härifrån![]()
Ni är guld
Jobbigt när d är kallt
Jag har skruvat loss o kollat enl bilden o ja det snurrar
