Rickard. Rickard.ag skrev:
Missade först att du ville ta bort :)

Vill du dra ett strå till stacken se till att informera dina grannar att dom inte får stänga av (om det går) flödet till torken hur varmt det än är i badrummet ;)

Självklart :) än så länge har vi klarat oss hehe
 
Rickard.
I min förra lägenhet hade vi både handdukstork och golvvärme på vvc, och som att det inte var dåligt nog fick alla badrum både stryp- och avstängningsventiler som självklart stängdes av på sommaren;) ett par hundra lägenheter och inga problem.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.