Åldern tar ut sin rätt 🤢. Tidigare års förbrukning på 4800 kwh gick förra året upp till 5100 kwh. Pelletsförbrukningen klarar jag fortfarande med 2 pallar men har liiite mer golvvärme i vardagsrummet.

Jag fortsätter nog med mitt nya lyxliv 😉.
 
  • Gilla
Abies koreana och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.