1 080 läst ·
12 svar
1k läst
12 svar
Har du tips på ytterdörr som tål utomhus?
Det verkar som Sveriges kommuner låter våra barn tillverka dörrar i papier-mâché och därmed slagit ut tillverkningen av riktiga ytterdörrar. Förjävligt av kommunerna och stackars barn!
Så undrar om någon har tips på en tillverkare som gör ordentliga dörrar, som kan stå ute i regn utan att ruttna. Har ett par dörrar som står oskyddade jag vill byta.
Så undrar om någon har tips på en tillverkare som gör ordentliga dörrar, som kan stå ute i regn utan att ruttna. Har ett par dörrar som står oskyddade jag vill byta.
Tack ska spana!Rejäl skrev:
Det är så det borde vara men bara förskolebarn kan få till en svällande dörr, byggd av HDF, har jag resonerat. Det räcker som bevis för mig! Nog finns det privata aktörer och kooperativ med men det verkar vara en konspiration detta.A atomlab skrev:
Tackar!F fribygg skrev:
Slut på citat!
RM verkar ha gott rykte när det.gäller fönster, någon som vet något om deras dörrar? https://www.rm.se/
Haha jävlar, en sån plånbok skulle man man ha! Men vilken händelse av ett så vackert träslag, tycker varenda liten teakbit ska framhävas.A ajn82 skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Letar digitalt låst till ytterdörr
Fönster & Dörrar -
Tips och tricks för montering och installation av pool från blockpool
Pool -
Vad ska man ha i ett Tält? Har saker Hemma men tips!
Information & Feedback -
Tips på lim för metall
Värme allmänt -
Tips om leverantör av målade parytterdörrar till 1920-tals hus
Fönster & Dörrar