1 991 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Hansgrohe - vilken service!
Jag vill bara passa på att ge en varm rekommendation av Hansgrohe och deras support. Vi installerade förra sommaren en inbyggd takdusch baserad på deras iBox. Klockren funktion! Sedan ett par veckor har dock vattenomkastaren varit väldigt trög. Ett snabbt samtal till supporten visade att det en komponent behövde bytas. Ett formulär kom på mailen inom ett par minuter vilket fylldes i med vändande mail. Ett par dagar senare ringde DHL på dörren och kom med utbytesdelen. Delen byttes på ett par minuter och nu fungerar duschen perfekt. Det är så här eftermarknaden ska hanteras!
Det är kul när servicen funkar så.
Förra året pajade munstycket på min 4 år gamla cykelpump, en Blackburn Air Tower 2. Det visade sig vara livstids garanti, så jag ringde butiken där jag köpt den och några dagar senare kunde jag hämta ett nytt munstycke där.
Förra året pajade munstycket på min 4 år gamla cykelpump, en Blackburn Air Tower 2. Det visade sig vara livstids garanti, så jag ringde butiken där jag köpt den och några dagar senare kunde jag hämta ett nytt munstycke där.
Medlem
· Stockholms Län
· 151 inlägg
Fick en felleverans av HG för några veckor sen. Ringde, de skickade en ny med DHL direkt, behövde ej returnera den gamla ens. Så jag håller med de är bra. Även Grohe (utan Hans) är bra på eftermarknadsservicen när jag haft problem..
Klicka här för att svara