Hej!

Flöt badrummet på nästan 13 m2 igår men behöver göra några smärre justeringar, vilket handspackel ska vi använda ovanpå thermoplan 3652? Ska det vara Casco också eller spelar det ingen roll? Vi vill ha ett spackel som går att lägga så tunt som möjligt..

Några tips?

Mvh
/Christian
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.