Om en handdukstork har, säg 600W som angiven effekt, men elpatronen man stoppar i enbart är på 300W så blir väl hela torkens effekt likförbannat endast 300W?
Flaskhalsen i detta fall blir elpatronen, eller? Är det som jag tror eller är jag ute och cyklar?