Jag har fått en handöverfräs som är köpt på Rusta. Till den har jag köpt en schablonsats 16-344 hos Biltema.
Jag kan inte få någon ordning på hur man styr fräsen mot schablonerna. De är ju av plast och går sönder om jag fräser emot! Behöver man någon typ av adaptersats eller vad?