jag tänkte ha nåt i den här stilen:
tänkte det skulle se ut som i det första dokumentet där en är monterad på en gul vägg
http://www.comfortcircle.se/upload/jade.pdf
http://www.net-vvs.se/shop/nordhem-solliden-handdukstork-12253p.html
http://www.e-badrum.se/en/shop/prodList.asp?idCategory=43
gäller installation i nytt hus med platta på mark och vattenburen golvvärme, så jag lär behöva veta vilka rör jag ska lägga i plattan
vvc tror jag inte jag vill ha, så jag tänkte att ansluta den till golvvärmen, (kommer drivas med bergvärmepump) ska man lägga den på en egen slinga på golvvärmen som bara går till torken? Är det lämpligt sätt? (blir väl då inte någon värme på sommaren om jag inte väljer att ha elanslutning oxå)
vill helst ha en i rostfritt, men helst ska den inte vara alltför dyr
inköpet blir nog inte förrän väggarna i badrummet ska inredas, men måste ju planera för det i grundplattan...