Snailman
jag tänkte ha nåt i den här stilen:

tänkte det skulle se ut som i det första dokumentet där en är monterad på en gul vägg

http://www.comfortcircle.se/upload/jade.pdf

http://www.net-vvs.se/shop/nordhem-solliden-handdukstork-12253p.html

http://www.e-badrum.se/en/shop/prodList.asp?idCategory=43

gäller installation i nytt hus med platta på mark och vattenburen golvvärme, så jag lär behöva veta vilka rör jag ska lägga i plattan

vvc tror jag inte jag vill ha, så jag tänkte att ansluta den till golvvärmen, (kommer drivas med bergvärmepump) ska man lägga den på en egen slinga på golvvärmen som bara går till torken? Är det lämpligt sätt? (blir väl då inte någon värme på sommaren om jag inte väljer att ha elanslutning oxå)

vill helst ha en i rostfritt, men helst ska den inte vara alltför dyr:)

inköpet blir nog inte förrän väggarna i badrummet ska inredas, men måste ju planera för det i grundplattan...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.