Här kommer en fråga från en absolut nybörjare när det gäller renovering och då menar jag verkligen nybörjare. Har läst mycket här i forumet och ni verkar sååå duktiga så därför tänkte jag be om er hjälp.

Det är så här att jag bor i en etta på 49 kvm och jag trivs alldeles utmärkt men nu börjar jag störa mig på att alltid se sängen, så därför tänkte jag (försöka) bygga en halvvägg, men hur gör man ? Vet att man måste regla för att få det stabilt och bra men hur ?
Om det finns någon som kan ge en lättfattlig beskrivning så skulle jag bli jätte glad.

Vill inte skärma av med tyg, vikväggar eller bokyllor utan vill ha en halvvägg.

Tack på förhand:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.