Skulle ha ett Hallonabonnemang i husbilen under sommaren. Fri bindningstid och avsluta när du vill enligt reklamen. Jo,jo. När jag skulle avsluta började krånglet. Efter ett antal Sms som inte besvarades tröttnade de till slut och lät mig avsluta. Kundservice finns bara i drömmarna. Det gick lätt att fastna på kroken

Vad menar du? Försökte du avsluta ditt abonnemang genom att skicka sms till kundtjänst?

Jag har aldrig haft problem att säga upp något liknande abonnemang. Brukar bara vara att kontakta kundtjänst (på rätt sätt) och så avslutas det smidigt och lätt.

R
T Y-not skrev:
Skulle ha ett Hallonabonnemang i husbilen under sommaren. Fri bindningstid och avsluta när du vill enligt reklamen. Jo,jo. När jag skulle avsluta började krånglet. Efter ett antal Sms som inte besvarades tröttnade de till slut och lät mig avsluta. Kundservice finns bara i drömmarna. Det gick lätt att fastna på kroken
https://forum.hallon.se/abonnemang-25/avsluta-aangra-abonnemang-140

Nu har du ju redan lyckats genom att göra fel, men någon annan kanske vill undvika det helvete du fick genomgå ;)

• Gilla
Karlia och 1 till
  • Laddar…
T Y-not skrev:
Vad var problemet?
Hur försökte du säga upp abonnemanget?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.