Har fiber i stugan.
Finns det bredband att koppla in.
Att använda när man är där.
Inte betala hela året.

Cheesen
Tror bredband 2 erbjuder något sådant. Men det blir nog inte billigare än andra alternativ. Kolla på bredbands val.se

Beror på vilka som kan leverera sina bredbandstjänster i fibernätet. Börja med att kolla vilka du kan välja bland.

Det kan finnas men .. hos mig försvann det fritidshus abonemang när nätägaren bestämde att operatörerna vad operatörerna minst fick sälja för alternativ i nätet. (Alltså min operatör säljer bättre alternativ för mig i andra nät i Sverige.) Jag gissar att det ger fin statistik/bidrag för glesbygdskommuner om alla som är uppkopplade har viss volym ;-( . Snuskiga pengar över vintern när sommarstugan bara används en el två helger. Överväger säga upp för ett halvår men gillar IP-telefonen!

Är det TÖF / Zitius så brukar 3dagars och 7 dagars finnas

Tyvär som flera redan har varit inne på så gör bland andra GlobalConnect mycke reklam för sitt fritidshus abbonenmang men trots att fiber grävdes av IPonly som nu är GlobalConnect finns de inte alls presenterade i det nätet vi har vid stugan. Så fibern ligger vilande och vi kör på våra mobiler när vi är där och ett billigt abb för tempövervakning.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.