Hej på er!
Antar att ni också har svårt att uttala namnet på A-hus nya hus?!
http://www.a-hus.se/vara-hus/1-5-plan/hallo
Vad tror ni om det? Både jag och min tjej blev helt begeistrade när vi såg det!
Jag har alltid varit emot trähus och tyckt att de kräver för mycket underhåll (måla) och kan mögla med mera. Jag var egentligen ute efter att bygga ett stenhus.. Men varför ska man göra det? Det verkar kosta mer än det smakar känner jag nu. Redan att bygga nytt trähus kostar, om man vill bygga nytt stenhus (lättbetong och dyl.) så kostar det massor mer.. Bara för värmetröghet?! Vet inte om det är värt 300-400k mer än trä..! (Vi pratar hus i 170 kvm storlek 1,5 plans)
Yours truly,
Cadman John