Tekopptekopp #16 Bannad · Ljusterö · 36 inlägg 16 nov 2009 18:25 Tekopptekopp Bannad Ljusterö 36 inlägg 16 nov 2009 18:25 #16 gaia skrev: gör du det? Ja, har inte du ekofiber?
M Maccan_ #17 Medlem · Skåne · 14 inlägg 24 nov 2009 19:27 Maccan_ Medlem Skåne 14 inlägg 24 nov 2009 19:27 #17 Den luftspalt som jag har är ca 10 cm. Håller även med om att det finns en massa förluster i golvet. Även där är det givetvis isolering som behövs då det alltid blåser i detta platta landskap!
Den luftspalt som jag har är ca 10 cm. Håller även med om att det finns en massa förluster i golvet. Även där är det givetvis isolering som behövs då det alltid blåser i detta platta landskap!
B byggare henke #18 Anonym 24 nov 2009 19:32 byggare henke Anonym 24 nov 2009 19:32 #18 du får isolera inne me också. om du vill. väggarna alltså
G gaia #19 Medlem · 7 514 inlägg 24 nov 2009 20:47 gaia Medlem 7 514 inlägg 24 nov 2009 20:47 #19 Tekopptekopp skrev: Ja, har inte du ekofiber? inte ett gram Gammalt putsat hus, dubbla tegelväggar med 2-3cm luftspalt . Här eldar vi celulosafibrer i stället och det värmer också gaia
Tekopptekopp skrev: Ja, har inte du ekofiber? inte ett gram Gammalt putsat hus, dubbla tegelväggar med 2-3cm luftspalt . Här eldar vi celulosafibrer i stället och det värmer också gaia