Hej!
Funderar på att öppna upp lite mellan mitt vardagsrum och mitt kök så det känns lite rymligare i min 1:a!
Har sett i en tidning att de slått ut ett runt hål mitt i väggen ca 0,5 m i diameter och sedan satt en rund glasruta.
Det ser öppet ut men är samtidigt avskild från os från maten i köket. Tänkte antingen helt runt eller rektangulärt hål.
Är det ngn som har erfarenhet av detta eller sett/vet någom om det?
Väldigt tacksam för svar!
Tack på förhand.

Mvh

Alexander
 
Vad är det du undrar om? Vi har skapat "fönstret" inomhus, det var "bara" knacka loss blå betong, snygga till och sätta glasruta :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.