2 240 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Hål i eldosor? Gör det något?
Gör det något om det finns oanvända hål i dosorna? Täntke eftersom det i en del dosor är plastlock för oanvända in/ut-gående rör.
Gör inget.
Oftast är det plastlock för stussarna för att betong inte ska läcka in när man gjuter.
Oftast är det plastlock för stussarna för att betong inte ska läcka in när man gjuter.
Aha ok. Besvarar min fråga om putslock också
Tack för svar.
Produkter som diskuteras: "eltejp"
Eltejp
Eltejp, även känd som isoleringstejp, är ett tryckkänsligt tejp som används för att isolera elektriska ledningar och andra material som leder elektricitet. Den har en rad egenskaper som gör den idealisk för användning inom elinstallation
Läs mer
Krillan: Öh, ok. Varför är det självklart? Jag har nämligen ingen koll, men jag kan ju tänka mig att det inte är så bra om man lagt diffspärren på den varma sidan om elen. Annars borde det väl inte spela någon roll?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden