S Sofhie #1 Medlem · 1 inlägg 9 mar 18:10 Sofhie Medlem 1 inlägg 9 mar 18:10 #1 Vi renoverar vårat badrum och mattläggaren har precis gjort klart sitt. Han gjorde även förarbetet (spacklingen) med golvet och väggarna. Hade ni godkänt detta? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #renovering #våtrumsmatta #våtrumstapet
Vi renoverar vårat badrum och mattläggaren har precis gjort klart sitt. Han gjorde även förarbetet (spacklingen) med golvet och väggarna. Hade ni godkänt detta?
S Svanteman #2 Renoverare · Halland · 431 inlägg 9 mar 18:48 Svanteman Renoverare Halland 431 inlägg 9 mar 18:48 #2 Hehe nja... Jag hade inte godkänt det hemma och jag hade inte godkänt det om det varit på en av mina besiktningar.
Hehe nja... Jag hade inte godkänt det hemma och jag hade inte godkänt det om det varit på en av mina besiktningar.