Sommartorparn #31 Byggnadsvårdare · 3 544 inlägg idag 12:16 Sommartorparn Byggnadsvårdare 3 544 inlägg idag 12:16 #31 Appendix skrev: Alltså. Folk verkar ju inte ogräsrensa häcken och så tror man att det ska bli fint. Det är ju som all annan plantering. Rensning, gödsling och vattning efter behov. Att gräva bort frösådda buskar inuti en häck är inte det lättaste! Särskilt inte i en berberishäck!
Appendix skrev: Alltså. Folk verkar ju inte ogräsrensa häcken och så tror man att det ska bli fint. Det är ju som all annan plantering. Rensning, gödsling och vattning efter behov. Att gräva bort frösådda buskar inuti en häck är inte det lättaste! Särskilt inte i en berberishäck!
TRJBerg #32 Medlem · Heby · 3 700 inlägg idag 12:21 TRJBerg Medlem Heby 3 700 inlägg idag 12:21 #32 Sommartorparn skrev: Att gräva bort frösådda buskar inuti en häck är inte det lättaste! Särskilt inte i en berberishäck! Håller med. Gjorde sådant när jag var ung och det är både tidsödande och svårt. Och då fick jag betalt för det.
Sommartorparn skrev: Att gräva bort frösådda buskar inuti en häck är inte det lättaste! Särskilt inte i en berberishäck! Håller med. Gjorde sådant när jag var ung och det är både tidsödande och svårt. Och då fick jag betalt för det.
Bokani #33 Medlem · 149 inlägg 35 m sedan Bokani Medlem 149 inlägg 35 m sedan #33 Appendix skrev: Alltså. Folk verkar ju inte ogräsrensa häcken och så tror man att det ska bli fint. Det är ju som all annan plantering. Rensning, gödsling och vattning efter behov. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Ena sidan är så här
Appendix skrev: Alltså. Folk verkar ju inte ogräsrensa häcken och så tror man att det ska bli fint. Det är ju som all annan plantering. Rensning, gödsling och vattning efter behov. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Ena sidan är så här