Hej alla!
Vi har precis köpt ett fritidshus med mulltoa! Hur funkar en sådan?
Ska den alltid va på? Hur tömmer man?
Tacksam för alla svar o tips på sidor med bruksanvisning!

Trevlig sommar!
 
P paula_gustavsson skrev:
Hej alla!
Vi har precis köpt ett fritidshus med mulltoa! Hur funkar en sådan?
Ska den alltid va på? Hur tömmer man?
Tacksam för alla svar o tips på sidor med bruksanvisning!

Trevlig sommar!
 
  • Uppslagen sida i en manual om biologiska toaletter med text och illustrationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hittade den här i en gammal pärm i sommarstugan. Kanske kan ge någon guidning?
 
P Producedbyme skrev:
Hittade den här i en gammal pärm i sommarstugan. Kanske kan ge någon guidning?
Du råkar inte ha pärmen kvar såhär långt efter inlägget och kan ta lite fler bilder?
 
G
Köp en ny toalettlösning från detta millenium skulle jag säga..

Luktar illa speciellt då den ska tömmas ofräscht också att bära ut med balja full med varm bajssörja speciellt om man spiller lite på golvet

Våran åkte ut för 35 år sedan...
 
G Greger_08 skrev:
Köp en ny toalettlösning från detta millenium skulle jag säga..

Luktar illa speciellt då den ska tömmas ofräscht också att bära ut med balja full med varm bajssörja speciellt om man spiller lite på golvet

Våran åkte ut för 35 år sedan...
Vad har ni för sort nu?
 
G
N Namaceni skrev:
Vad har ni för sort nu?
I dag har vi en cinderella förbrännings toalett .

Om man ska gå på det spåret skulle jag rekommendera en purolett istället finns på byggmax. Den är mer robust då den inte har avancerad elektronik i sig som kan strula..

Själv brukar jag knata upp till utedasset som bygges när bioloon åke ut om det inte regnar för mycket ute..
Har urinseparering så det är ganska fräscht..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.