Hej alla!
Vi har precis köpt ett fritidshus med mulltoa! Hur funkar en sådan?
Ska den alltid va på? Hur tömmer man?
Tacksam för alla svar o tips på sidor med bruksanvisning!
Trevlig sommar!
Vi har precis köpt ett fritidshus med mulltoa! Hur funkar en sådan?
Ska den alltid va på? Hur tömmer man?
Tacksam för alla svar o tips på sidor med bruksanvisning!
Trevlig sommar!
P paula_gustavsson skrev:
Hittade den här i en gammal pärm i sommarstugan. Kanske kan ge någon guidning?
Köp en ny toalettlösning från detta millenium skulle jag säga..
Luktar illa speciellt då den ska tömmas ofräscht också att bära ut med balja full med varm bajssörja speciellt om man spiller lite på golvet
Våran åkte ut för 35 år sedan...
Luktar illa speciellt då den ska tömmas ofräscht också att bära ut med balja full med varm bajssörja speciellt om man spiller lite på golvet
Våran åkte ut för 35 år sedan...
I dag har vi en cinderella förbrännings toalett .N Namaceni skrev:
Om man ska gå på det spåret skulle jag rekommendera en purolett istället finns på byggmax. Den är mer robust då den inte har avancerad elektronik i sig som kan strula..
Själv brukar jag knata upp till utedasset som bygges när bioloon åke ut om det inte regnar för mycket ute..
Har urinseparering så det är ganska fräscht..
Klicka här för att svara
