Hej
kontaktade en lokal badrumsfirma för offert på deras lösning.
De sätter en slags gummimatta som man sedan kan sätta kakel på. Enligt dem så kan jag använda vanligt kartonggips bakom denna.
Törs man köra på detta ? funkar det som fuktspärr ? kommer plattorna sitta kvar ?
/Samuel