S
har fått mönster anpassa marmor på fyra väggar.( alltså la ut marmor i bredd och höjd åt kund enligt alla fyra väggar) vi höll på en vecka innan kund vart nöjd. och plattsättaren kunde komma.
guld kranar, guld handdukshängare. och liknande. såg/ser för jävligt ut. men kund vart nöjd

så du racing får komma på annat. om jag ska tycka det är dålig smak eller skryt

• Gilla
Dortmunder DAB och 3 till
  • Laddar…
Racing skrev:
Komod från Ikea 120 cm mörkgrå. Var inne på att ha valnöt men förlorade omröstningen.:thumbdown:
Jag tycker det passade bättre med mörkgrå, badrummet blev mycket fint. Jag är själv en dusch-människa, men saknar ibland badkaret under vinterhalvåret. Blir det något nytt pool bygge?

• Gilla
Racing
  • Laddar…
Det är alltså inte natursten utan kakel som liknar?

Önskar att de som hade huset innan oss valde det istället i badrummet, nu är det förstört av rengöringsmedel.

• Gilla
Racing
  • Laddar…
Blev ju väldigt snyggt, det kan lätt bli lite för mycket med natursten-looken. Känner till ett hus i närheten där vi bor där man satsat stenhårt på marmor (ursäkta ordvitsen) - huset blev tyvärr osäljbart.

Apropå nisch: vi satsade på en nisch i duschen när vi renoverade och det är väldigt praktiskt - dessutom slipper man rostande duschhyllor. ;)

Redigerat:
  • Gilla
Racing
  • Laddar…
Det är ju inte allt du gör som jag själv hade velat ha likadant, men det är ju mer en fråga om tycke och smak, men på det stora hela så tycker jag du bygger helt fantastiskt smakfullt. Tack för att du delar med dig.

:thumbup:

• Gilla
Bichonen och 3 till
  • Laddar…
Jag säger bara.

Wow!

SBH
"så du racing får komma på annat. om jag ska tycka det är dålig smak eller skryt"

Man har alltså blivit gammal och modest :D Du får en riktig skrytbrännare idag som kompensation, hoppas den kan i alla fall höja skrytnivån:p

Marcus L
"Jag tycker det passade bättre med mörkgrå, badrummet blev mycket fint. Jag är själv en dusch-människa, men saknar ibland badkaret under vinterhalvåret. Blir det något nytt pool bygge?"

Ska vi byta fru? Klart att det blivit snyggare med valnöt. Nytt projekt ligger och bubblar i huvudet, men inte är det en pool inte, men man ska aldrig säga aldrig;)

badtastex
"Blev ju väldigt snyggt, det kan lätt bli lite för mycket med natursten-looken. Känner till ett hus i närheten där vi bor där man satsat stenhårt på marmor (ursäkta ordvitsen) - huset blev tyvärr osäljbart.

Apropå nisch: vi satsade på en nisch i duschen när vi renoverade och det är väldigt praktiskt - dessutom slipper man rostande duschhyllor."

Tack.Jag tittade faktiskt på att ha nisch i duschen men fick inte till en snygg lösning.

Snål-Jocke
"Det är ju inte allt du gör som jag själv hade velat ha likadant, men det är ju mer en fråga om tycke och smak, men på det stora hela så tycker jag du bygger helt fantastiskt smakfullt. Tack för att du delar med dig."

Tack ska du ha

Atom
"Jag säger bara. Wow.

Tack så mycket.

Och så en liten brännare

Svart muskelbil gör burnout vid dragracing evenemang med publik i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Svart muskelbil gör burnout på racingbana med publik i bakgrunden.
Skapa konto

Muskelbil gör burnout på dragracingbana med publik i bakgrunden.
Skapa konto

Svart bil gör burnout på en racingbana med publik i bakgrunden och säkerhetspersonal nära.
Skapa konto

Svart klassisk muskelbil gör burnout inför publik på en racingbana.
Skapa konto

Svart bil utför burnout på tävling med däckrök och publik i bakgrunden.
Skapa konto

Svart bil gör en burnout och producerar mycket rök på en motorsportbana med publik i bakgrunden.
Skapa konto

Anything in life worth doing is worth overdoing. Moderation is for cowards ;)
Som jag brukar säga till min bästa kompis här på Bygghus.se

Skulle tro att jag har någon form av bokstavskombination om jag fått diagnos :p
Eller så är avsaknaden av självkritik total:rolleyes:

Allt för denna gången, men det kommer mer...
Häng med i tråden där vi tar skryt och dålig smak till en ny och oanad nivå :thumbup:

.

• Gilla
Jorn och 15 till
  • Laddar…
I mitt tycke ett riktigt drömm hus!

Snailman
FTX har det funkat bra? Är det ett Heru? Vilket i så fall?

Hej!
Får jag fråga hur du fick in spottar i smygen? Jag håller också på att mura yttervägg i 365 Ytong och har inte riktigt förstått hur man ska lyckas få in spottarna infällda?
Tacksam för svar!
Mvh
Josef från Örebro

Grymt bra tråd och snyggt hus! Hoppas att TS målar uterummet och inte sitter hos kronokalle :)

L
Älskar denna tråden där åsikter får flöda. Saknar dock inlägg, dags att uppdatera oss igen?

• Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
TS senaste aktiv 2017-05-30 vad som helst kan ju ha hänt :(

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
MultiMan
T Thomas_Blekinge skrev:
Jag misstänker att han har konkat. Om man googlar Gubbalyckan och begränsar resultat till Skåne finns det en plats där det finns 5 aktiebolag med nästan samma namn och verksamhet. Sådana saker gör man när det blir trångt i plånboken.
Hur knyter du ihop det med det som framkommit i tråden?

Av all information jag hittat i tråden så ser jag en bilintresserad toppchef på ett mycket stort svenskt, anrikt företag. Allt går att följa i en röd tråd med lite google-fu, men sedan blir det plötsligt tyst. Jag är personligen väldigt orolig att någon sjukdom satt krokben, men hoppas att jag har fel. Det är en fin tråd och ett fantastiskt hus som de byggt upp och valt att dela med sig av.

• Gilla
Dortmunder DAB och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.