harry73
Nu tycker jag att det är lite olustig att sitta här och diskutera identiteten av en medlem.

Det kan vara en rolig utmaning att kolla om man hittar huset, men har man valt att inte själv lämna personsuppgifter, ska vi inte heller göra det

• Gilla
tobbbias och 8 till
  • Laddar…
G-83 som är medlem här, hans/hennes fars kor var tydligen med på bild i början. Han/Hon eller fadern borde nog sett om det är liv i området eller om det är sålt.

harry73
Varför skulle det vara sålt? För att några spekulerar om han fick besök av fogden?

Huset är färdigt och han bor och njuter och hänger säkert på nåt bilforum och bygger en ny bil :)
Han kommer tillbaka när garaget är för litet och han ska bygga ut

• Gilla
Petter Forsen och 2 till
  • Laddar…
Skrev inte "att" det var sålt, utan "om" det var sålt. Jag behöver inte veta vilket som.

Iom att jag läste tråden igen sprang jag på inlägget om korna. Grannen bör veta mer än spekulationer från medlemar här.

Det är fortfarande ett häftigt bygge med många byggbilder till ert stort sett klart bygge.
På slutet blev det bilder på racingbilar så han ansåg väl egentligen att byggtråden var klar.

J Jerpa skrev:
G-83 som är medlem här, hans/hennes fars kor var tydligen med på bild i början. Han/Hon eller fadern borde nog sett om det är liv i området eller om det är sålt.
Såvitt jag vet rullar livet i Gubbalyckan på som det ska.

Att TS inte är aktiv kan bero på att de njuter av sitt vackra hem och inte har så mycket att berätta.

• Gilla
mikethebik och 20 till
  • Laddar…
Det är väll ganska standard att trådarna där när huset börjar bli färdigt. Finns ett tio tal liknande här på BH

• Gilla
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
Hej kompis, varken död eller konkad...... än :rofl::crysmile: i alla fall. Hittade lite nya projekt att syssla med som tog all tid. Och så blev jag trött på den ständiga censureringen i detta forum som tydligen fortsatt under min frånvaro.

Tänkte i alla fall försöka slutföra tråden nu om det finns något intresse?

• Gilla
Appendix och 31 till
  • Laddar…
Racing Racing skrev:
om det finns något intresse?
Nej. Finns inte.

• Gilla
harry73 och 1 till
  • Laddar…
Klart det finns intresse, och många bilder vill vi ha :D

hsd
Jaa vi vill se mer.
Vad har censuerats

• Gilla
Bichonen
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Nej. Finns inte.
Hähä. Kul med trådar där tonen är rå men hjärtlös.:crysmile:

Här har du en till som älskar det (y)

• Gilla
Anonymiserad 138107 och 1 till
  • Laddar…
Snailman Snailman skrev:
FTX har det funkat bra? Är det ett Heru? Vilket i så fall?
FTX har fungerat oklanderligt, byter filter var 6 månad.

• Gilla
Snailman
  • Laddar…
J Josefomalko skrev:
Hej!
Får jag fråga hur du fick in spottar i smygen? Jag håller också på att mura yttervägg i 365 Ytong och har inte riktigt förstått hur man ska lyckas få in spottarna infällda?
Tacksam för svar!
Mvh
Josef från Örebro
Hej Josef,
Hoppas du fått dit dina spottar, mina är bara inkörda i vanliga borrhål.

Va gött å höra att Du ä tebaks!!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.