Gubbalyckan

105k läst  260 svar

1. harry73
    Allvetare · Nivå 16
    Nu tycker jag att det är lite olustig att sitta här och diskutera identiteten av en medlem.

Det kan vara en rolig utmaning att kolla om man hittar huset, men har man valt att inte själv lämna personsuppgifter, ska vi inte heller göra det

2. J
    Medlem Nivå 3
    G-83 som är medlem här, hans/hennes fars kor var tydligen med på bild i början. Han/Hon eller fadern borde nog sett om det är liv i området eller om det är sålt.

3. harry73
    Allvetare · Nivå 16
    Varför skulle det vara sålt? För att några spekulerar om han fick besök av fogden?

Huset är färdigt och han bor och njuter och hänger säkert på nåt bilforum och bygger en ny bil :)
    Han kommer tillbaka när garaget är för litet och han ska bygga ut

4. J
    Medlem Nivå 3
    Skrev inte "att" det var sålt, utan "om" det var sålt. Jag behöver inte veta vilket som.

Iom att jag läste tråden igen sprang jag på inlägget om korna. Grannen bör veta mer än spekulationer från medlemar här.

Det är fortfarande ett häftigt bygge med många byggbilder till ert stort sett klart bygge.
    På slutet blev det bilder på racingbilar så han ansåg väl egentligen att byggtråden var klar.

5. G-83
    Renoverare · Nivå 6
    Såvitt jag vet rullar livet i Gubbalyckan på som det ska.

Att TS inte är aktiv kan bero på att de njuter av sitt vackra hem och inte har så mycket att berätta.

6. Ramnemark
    Medlem Nivå 22
    Det är väll ganska standard att trådarna där när huset börjar bli färdigt. Finns ett tio tal liknande här på BH

Alnervik gillar

Hej där! Skaffa ett konto gratis så kan du också ställa frågor i forumet. :love: