molarin skrev:
Vad är det som gör att du inte håller med?

Domänen toolab.se ägs av SMSService i Mölndal AB med fyra Larsen i styrelsen.
Det är ett handelsbolag som INTE kan ägas av en juridisk person utam bara av fysiska.

Martin_B
Nu var det ett tag sedan någon postade i detta forum. Men för högst 1500:- är jag nog med. Svider ju lite att behöva betala över tusen kronor mer för en vridknapp för att kunna reglera varvtalet. CIE verkar nämligen vara exakt likadan som CI, fast med reglerbar varvtal.

Kan för övrigt tillägga att Bosch GWS 11-125 CIE är mer intressant för min del. Fast då vill jag inte ge lika mycket som för en Bosch GWS 14-125 CIE.

Redigerat:
Bosch GWS 11-125 reas ut på K-Rauta i Partille för 595 spänn
inkl. ett par hörselkåpor med inbyggd radio.

Just nu är gruppköpet för vinkelslip pausat. Men finns det intresse meddela i denna tråd så kan vi köra igång igen.

Bra pris i Partile på 1100W maskinen!. Misstänker att det är den utan möjlighet till att ställa varvtal.

Mvh Mattias

Matix skrev:
Just nu är gruppköpet för vinkelslip pausat. Men finns det intresse meddela i denna tråd så kan vi köra igång igen.

Bra pris i Partile på 1100W maskinen!. Misstänker att det är den utan möjlighet till att ställa varvtal.

Mvh Mattias
Såvitt jag vet så har K-Rauta ingen sådan Bosch med ställbar varvtal i sitt sortiment så det är nog den vanliga det avses. Synd, för annars hade jag slagit till direkt :)

Matix skrev:
Precis, allt eller inget :-)

Som jag skrev i en annan tråd så köpte jag först en Bosch GWS 14-125CIE men bytte till Makita 9565CV istället då Boschen saknade mjukstart.
Passade även på att köpa ett par diamantslipskivor
Köpte den från ToolAB och måste verkligen rekommendera dem för den som är osäker. Otroligt bra service, väldigt snabba på att svara email och sjukt snabba leveranser. Vid bytet så var de väldigt tillmötesgående och skötte mitt ärende tillfredställande. Har nog inte varit med om en så hög servicenivå av någon handlare tidigare.
Nej jag jobbar inte för dem, det är bara så att jag är så nöjd med dem att jag kände att jag måste rekommendera ToolAB då de även har överkomliga priser. Bra service och bra priser är annars en ekvation som inte många klarar av.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.