Hej,
Tänkte göra i ordning en oljepanna som var i drift till -88, därefter i drift som spets till värmepump till 2015, för att därefter legat i malpåse.
Var börjar jag? Har bara använt vedpannor, så har ingen aning om hur det funkar med start av brännare, regleringar, om man kan ändra effekten på annat vis än byta munstycke eller det alltid är på/av, behov av tilluft osv osv.