Av montageanvisningarna för grundisoleringen framgår att man ska betongfylla kilen mellan källarmuren och syllen plus säkra området från vatteninträngning med ett tätskickt. Detta för att inte vatten ska tränga in i källarmuren. Detta förutsätter modern grundläggning med muren murad på en betongsyll. Hur ska jag göra, jag har en stengrund under källarmuren? Ska jag också gjuta mellan stengrund och källarmur på motsvarande sätt? Funkar det? Finns det någon som har erfarenhet av stengrunder?