Vi har precis beställt ett Bruka växthus 5 kvm (kanalplast) från Skånska Byggvaror, ink sockel. Har någon tips på hur man förankrar i marken så det står stadigt? Vet ngn också om det är ett okej växthus för liten tomt, för en nybörjare? Bör man även göra ngn slags botten, kan det funka med ngt enklare typ fiberduk eller liknande?