Hej! Jag har tänkt bygga ett uterum med gjuten platta, energiglas, ej uppvärmt. Behöver jag isolera plattan och i så fall varför och hur tjock isolering?
mvh Göte
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.