Tror inte att det är ett stort problem men det kan ju komma in vatten som frostspränger det på vintern.
Sätt en bräda i ytterkant som form och blanda till lite finbetong och fyll i efter noggrann rengöring. Släta till med murarsleven. Finns säckar med färdig blandning av cement, sand och sten i olika grova fraktioner som man bara blandar med vatten.
Bra med en borrmaskin och visp för den samt en murarhink att blanda i.