Hej igen. Ja cellplasten vilar på läkten och går ej ner till grusbädden. Räcker dock gott och väl för vårt uterum som används året runt med underhållsvärme om 10 grader och högre på helgerna under årets kalla månader.

• Uterum med glasväggar och tak, utrustat med gråa rottingmöbler, glasbord och värmepump, anpassat för användning året runt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Älska
Roga1337
  • Laddar…
S
H H Joakim skrev:
Hej igen. Ja cellplasten vilar på läkten och går ej ner till grusbädden. Räcker dock gott och väl för vårt uterum som används året runt med underhållsvärme om 10 grader och högre på helgerna under årets kalla månader.
Hade ni vår/höst plus, eller bara vår/höst?

Vår-Höst med WG 50 glas. Dock 32 mm kanalplast istället för 25 mm som var standard. Även isolerade väggar

• Gilla
Skittele
  • Laddar…
Karrock
Jag tog wg50-partier men gjuten platta och riktigt tak. Inte aktuellt här, men jag vill ändå flika in att Willabprofilerna inte verkade anpassade att skruva ned i betong med kantelement. Det blev att skruva i cellplast på ena raden.
Jag kan förstås ha misslyckats i tankearbetet, men i så fall kanske andra gör det också.

S
Karrock Karrock skrev:
Jag tog wg50-partier men gjuten platta och riktigt tak. Inte aktuellt här, men jag vill ändå flika in att Willabprofilerna inte verkade anpassade att skruva ned i betong med kantelement. Det blev att skruva i cellplast på ena raden.
Jag kan förstås ha misslyckats i tankearbetet, men i så fall kanske andra gör det också.
Då gjöt du lika stor platta som golvet eller missförstod jag?

Karrock
S Skittele skrev:
Då gjöt du lika stor platta som golvet eller missförstod jag?
Det stämmer.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.