Vi har haft stolar som skapat som gropar i ekparketten. Efter detta sattes skydd på stolarna på men märkerna är kvar.
Hur får man bort dom? De är som sagt bara gropar, inga repor osv. Syns bara i vissa ljus. Tack på förhand!
Hur får man bort dom? De är som sagt bara gropar, inga repor osv. Syns bara i vissa ljus. Tack på förhand!
Är det ett oljat golv och, får man anta, en riktig parkett som har trä överst, så kan man fixa dessa inbuktningar med lite vatten, en frotehanduk och ett strykjärn. Därefter behöver man slipa och olja igen.
Är det lackat vet jag inte hur man fixar det själv, det går nog inte.
Är det lackat vet jag inte hur man fixar det själv, det går nog inte.
Jag har så oerhört svårt att tro att golvet skulle vara oljat.MathiasS skrev:
Ts - kolla upp vad det är för golv innan du börjar blöta och värma.
Mitt golv är typ likadant, skitgolv som inte tål någonting överhuvudtaget. En granne som skulle sälja sin lgh valde att slipa hela lägenhetens golv före försäljning då det var så skadat, redan efter åtta år.
Klicka här för att svara



