Snart dags för inflytt i hus.
Grilla är kul, trevligt och gott.

På kolgrillssidan har jag koll på vad jag vill ha (Weber Performer) men på Gasol-sidan har jag inte 100 koll.

Vet dock att jag gärna vill ha "stor grillyta", möjlighet till övre galler, gärna Sear-station, gärna brännare för kastrull på ena side-boardet.

Weber verkar ha dåligt rykte de senaste åren men de har bytt generation verkar det som.

Såg att dessa två är på Rea just nu (Dessutom med Hornbach Prismatch så är det ytterligare 10% ner på priset:

https://bagarenochkocken.se/grillar/gasolgrillar/weber-genesis-sx-435-gasolgrill-rostfritt-stal/

https://bagarenochkocken.se/grillar/gasolgrillar/weber-genesis-s-335-gasolgrill-rostfritt-stal/

Känns dessa vettiga? Finns bättre i samma prisklass?

Kan jag motivera den större/dyrare?


/Jocce
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.