johansjostrand
...och på GeKås i ullared kostar den 49:-...
Efter alla tips köpte vi en Landmann för futtiga 69 kr och jag kan verkligen rekommendera den. Slipper all tändvätska Super.. Tack för tipset ;D ;D ;D ;D
 
Här kommer ett tips om tillbehör till grill.

En rostfri pastaslev.

Den är utmärkt att lasta om kol och briketter med, både tända och ike tända. Har man en grill som man kan grilla både indirekt och direkt med, så är den utmärkt att möblera om med. Jag köpte min på COOP för 40:-. Hantaget är kanske något kort, men jag funderar på att förlänga det framöver.
 
Janne B tror jag att han bör ta en öl exta ;D. Såg idag på Hornbach att de tog 895 kr för den, det är nog ett bra pris eller ... finns det billigare :-/
[/quote]

Jag hoppas att det finns billigare öl annars får det bli många rundor till danmark ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.