Sedärja, en jättegaffel med sladd, det var ju det jag sa ;D
Tack ska ni ha båda två, ni är riktiga pärlor 
Kanske bör införskaffa en sådan, är nog nyttigast att låta bli tändvätskan när man tänker efter, fast jag hade aldrig, före idag
, hört talas om den där tingesten.
MVH//Christina.
Kanske bör införskaffa en sådan, är nog nyttigast att låta bli tändvätskan när man tänker efter, fast jag hade aldrig, före idag
MVH//Christina.
Det finns, men den är dyr...nån av de exklusivare modellerna 
/Ulle
/Ulle
Modellen heter Weber Performer:unigas skrev:

Testvinnare i ett test hos Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/vss/matovin/story/0,2789,316736,00.html
4495 kr hos Bromma Järnaffär AB (brommajarn.se):
http://www.share2u.com/bja/visaprodukt.php?ID=1415
:. buan
Själv grillar jag året runt även om det blir något oftare på sommarhalvåret. Dock måste jag ju erkänna att stå ute i beckmörker på nyårsafton -25 grader och ficklampsbatterierna dör kanske inte är det mest fantastiska jag varit med om men gott det blev det ;-)
Och jag sällar mig till Weberklubben och drömmer om en Ranch Kettle.
//Markus
Och jag sällar mig till Weberklubben och drömmer om en Ranch Kettle.
//Markus
skulle man ha råd att köpa kol till den saten?
webers reklamslogan för ranchkettle
"How Much Can It Cook?
* Enough for a family reunion"
har själv ögonen på att komplettera med en smokey mountain till nästa sommar då man har större uteplats ;D
webers reklamslogan för ranchkettle
"How Much Can It Cook?
* Enough for a family reunion"
har själv ögonen på att komplettera med en smokey mountain till nästa sommar då man har större uteplats ;D
byggimpert skrev:
...och på GeKås i ullared kostar den 49:-...pappskallen skrev:
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
En sån här har vi....

Gör av med en tub gasol per säsong...á 250 kr.
Initialt kostar den mer men den klarar säkert 20 Hamburgare....har ett grillgaller och en grillplatta för t ex grönsaker....jag är stennöjd fast jag inte kör med lavasten!

Gör av med en tub gasol per säsong...á 250 kr.
Initialt kostar den mer men den klarar säkert 20 Hamburgare....har ett grillgaller och en grillplatta för t ex grönsaker....jag är stennöjd fast jag inte kör med lavasten!
Nu råkar ju jag vara av den sort som tar kolgrillat vilken dag som helst framför gasol men visst är det bekvämt med gasol...
Fylla upp en Ranch Kettle? Har man råd med grillen har man sannolikt råd med kolet till den också
men visst lär det gå i lite, samtidigt tycker jag att det går ganska bra att släcka kolet på Webern om man bara stänger till överallt när man är klar så finns ju det mesta kvar nästa gång man ska ha igång den. Det som ökar mest med storleken verkar annars vara tändvätskan...
//Markus
Fylla upp en Ranch Kettle? Har man råd med grillen har man sannolikt råd med kolet till den också
//Markus
