Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Sen ska du såklart tända med napalm. För som Lieutenant colonel Kilgore utryckte känslan: "I love the smell of napalm in the morning."
Helt OT men hade i högstadiet hade jag en T-shirt med Kilgore framför en surfstrand, helikoptrar och texten Charlie dont surf!

• Haha
BjörnKraft
  • Laddar…
Krilleman
Discoman Discoman skrev:
Helt OT men hade i högstadiet hade jag en T-shirt med Kilgore framför en surfstrand, helikoptrar och texten Charlie dont surf!
Under gymnasietiden på VVS-linjen hade jag en T-shirt med texten:

Kvinnor kräver att bli behandlade med både värme och ömhet...
Kasta dom i ett element så blir dom både varma och ömma!

Under en tågresa med denna tröja på så blev jag rejält utskälld av en misstänkt vänsterpartist. 🤔🙄😀

Hon som skrek på mig stort, och uppskattade inte att jag skrattade hysteriskt...

Detta var runt millennieskiftet.

Långt före skämtets aktuella tid... ✅✅

• Wow
Petesson
  • Laddar…
Petesson
Krilleman Krilleman skrev:
Under gymnasietiden på VVS-linjen hade jag en T-shirt med texten:

Kvinnor kräver att bli behandlade med både värme och ömhet...
Kasta dom i ett element så blir dom både varma och ömma!

Under en tågresa med denna tröja på så blev jag rejält utskälld av en misstänkt vänsterpartist. 🤔🙄😀

Hon som skrek på mig stort, och uppskattade inte att jag skrattade hysteriskt...

Detta var runt millennieskiftet.

Långt före skämtets aktuella tid... ✅✅
Du borde definitivt bli avstängd för det du skrev men du har väl halva inne hos forumägaren😉

• Haha
BjörnKraft
  • Laddar…
Krilleman
Petesson Petesson skrev:
Du borde definitivt bli avstängd för det du skrev men du har väl halva inne hos forumägaren😉
Oerhört konstigt svar...

• Wow
Petesson
  • Laddar…
Petesson
Krilleman Krilleman skrev:
Oerhört konstigt svar...
What goes around comes around👊🏿

Krilleman
Petesson Petesson skrev:
What goes around comes around👊🏻
Oerhört konstigt svar!

• Wow
Petesson
  • Laddar…
BjörnKraft BjörnKraft skrev:
En kompis till mig sa att det var toppen att grilla med en eld av överblivet tryckimpregnerat från mitt terassbygge. Det skulle ”ge en pikant smak” sa han.

Nu undrar jag om Plywood har samma egenskaper eller om den ger en annan smak på det grillade?
Någon som vet?
Tack för alla fina tips!
Jag tror min granne har en Tesla …. Jag får kortsluta den. Hen är så orolig när kidsen skjuter puckar på sitt hockeymål som står i vändplatsen….

• Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 2 till
  • Laddar…
Jag tror min granne har en Tesla ….
Kom inte här och klaga, han kunde haft två.

• Haha
BjörnKraft
  • Laddar…
Tack för alla fina tips!
Jag tror min granne har en Tesla …. Jag får kortsluta den. Hen är så orolig när kidsen skjuter puckar på sitt hockeymål som står i vändplatsen….
Du kan alltid tända med hjälp av häcken, den är väl avskriven pga antagen skada i alla fall. Bonus för att du stod upp för dig och ditt!

• Gilla
BjörnKraft
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.