Hej på Er!

Är det så att någon möjligtvis kan ha en liten kalky, pris
eller något annat på Trivselhuset Greenline 712?
Själv tycker jag att det är ett fantastiskt fint hus och skulle gärna vilja veta mer om det.

Ha detv så bra

Juni

Trivselhus Greenline 712 (eller 112 som det tidigare hette) har varit mitt absoluta favorithus i ett par år. Efter att ha sett visningshuset "arkitektens skiss 522" i Malmö ett antal gånger (vilket till vissa delar påminner om 712:an, om än i mindre format) blev jag ännu mer förtjust.
Fick för ca 1 år sedan uppgift om att 712:an skulle kosta ca 2,5 miljoner i standardutförande. Jag och min man skissade fram en variant på 712 som skulle ha passat oss, men TYVÄRR har vi fått ge upp drömmen om
1-planshus eftersom vår tomt inte är stor nog.

Vi bygger ett Greenline 711 (tidigare 111). När du skriver 2,5miljoner, då är det totalt med jobbet hoppas jag ?

712:an är verkligen ett drömhus. Har allt! (Tror jag) Ingen här som har byggt ett sånt och kan visa oss drömmare bilder?

M@ZE skrev:
Vi bygger ett Greenline 711 (tidigare 111). När du skriver 2,5miljoner, då är det totalt med jobbet hoppas jag ?
Ja, det skulle vara nyckelfärdigt och standardutrustat!

Hej!

Ro3, när du skriver 2,5 miljoner är det inkl grund ocn allt annat som ingår?

Häls
Juni

Juni skrev:
Hej!

Ro3, när du skriver 2,5 miljoner är det inkl grund ocn allt annat som ingår?

Häls
Juni
Nu penetrerade jag aldrig prisuppgiften i detalj, men jag antar att det inkluderade gjutning av platta och en viss mängd fyllnadsmassa... Jag föreslår dock att du ringer T-hus och får mer exakt besked istället för mina kvalificerade gissningar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.